SJOESIE CENTRUM

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 2800 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Sjoesie Centrum. Meer weten? Ontdek meer

24 jun 2026 om 20:33 Heerlijk!!!
22 jun 2026 om 21:50 Het was heerlijk
19 jun 2026 om 22:30 Zoals altijd lekker. De sushi was wat minder koud dan we gewend zijn, maar wellicht dat het meespeelde dat het buiten 36° was.
11 jun 2026 om 20:46 super vers en goed van smaak
10 jun 2026 om 8:02 Aardig personeel en heerlijk eten !
8 jun 2026 om 22:58 Smakelijk en snel geleverd
5 jun 2026 om 22:23 Lekkere sushi en bijgerechten. Voldoende soja, gember en wasabi. Aanrader.
1 jun 2026 om 9:01 Heerlijk!! Vers!
1 jun 2026 om 0:36 LEKKERR!!!1
31 mei 2026 om 23:25 Vaker besteld, omdat het lekker is. Maar vandaag iets nieuws geprobeerd super lekker! En de bezorger klopte netjes aan zoals in de opmerking stond. Toppers , tot de volgende!
30 mei 2026 om 23:04 The food was well packed and absolutely delicious! The delivery was on time, and we enjoyed a really great meal!
29 mei 2026 om 21:26 Goed verpakt