Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Sjoesie Centrum. Meer weten? Ontdek meer
Marike
24 jun 2026 om 20:33
Heerlijk!!!
Bart
22 jun 2026 om 21:50
Het was heerlijk
Arjan
19 jun 2026 om 22:30
Zoals altijd lekker. De sushi was wat minder koud dan we gewend zijn, maar wellicht dat het meespeelde dat het buiten 36° was.
Robert
11 jun 2026 om 20:46
super vers en goed van smaak
Nienke
10 jun 2026 om 8:02
Aardig personeel en heerlijk eten !
Debby
8 jun 2026 om 22:58
Smakelijk en snel geleverd
Arjan
5 jun 2026 om 22:23
Lekkere sushi en bijgerechten. Voldoende soja, gember en wasabi. Aanrader.
nancy
1 jun 2026 om 9:01
Heerlijk!! Vers!
Valerie
1 jun 2026 om 0:36
LEKKERR!!!1
bilal
31 mei 2026 om 23:25
Vaker besteld, omdat het lekker is. Maar vandaag iets nieuws geprobeerd super lekker! En de bezorger klopte netjes aan zoals in de opmerking stond. Toppers , tot de volgende!
Isabelle
30 mei 2026 om 23:04
The food was well packed and absolutely delicious! The delivery was on time, and we enjoyed a really great meal!